در حال بارگذاری ...
گفت و گو با بازیگر اول زن بخش خیابانی جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان:

شیوا شُهدایی:هنرمندان باید عملکرد بهتری داشته باشند

شیوا شُهدایی بازیگر اول زن بخش خیابانی سی و سومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان می‌گوید هنرمندان استان باید همواره با توجه به مشکلات و مصائبی که در تولید آثار هنری به دوش می‌کشند رشد کنند و عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بخش خیابانی سی و سومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان از 13 لغایت 15 آبان ماه به میزبانی شهرستان سراوان  برگزار شد و برگزیدگان خود را شناخت.

شیوا شُهدایی که سال‌ها پیش فعالیت هنری خود را با حضور در چند موسه هنری آغاز کرده و  سابقه حضور در نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه را  در سابقه هنری خود دارد، در این جشنواره موفق به کسب رتبه نخست بازیگری زن شد. او به خبرنگار ما گفت: «پس از مدت ها فعالیت نمایشی در جشنواره تئاتر خندستان اصفهان بنا به نظر هیئت داوران به عنوان یکی از کاندیداهای بازیگری زن این جشنواره معرفی شدم و در نهایت امسال با نمایش «سطل آرزوها» به کارگردانی سعید رضایی کیا به بخش خیابانی جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان آدم و کسب بازیگری اول زن نتیجه آن بود.»

شهدایی افزود: «جشنواره سراوان از نظر ضوابط برگزاری نسبتا موفق بود و داوران این جشنواره در انتخاب آثار معرفی شده کاملا شفاف عمل کردند. کیفیت آثار شرکت کننده هم تا حدودی رضایت بخش بود اما کافی نبود و باید برای ارتقا آن قدمی برداشت.»

او گفت: «قطعا در سال‌های آینده کیفیت آثار شرکت کننده در این جشنواره باید بهبود یابد و هنرمندان استان نیز باید همواره با توجه به مشکلات و مصائبی که در تولید آثار هنری به دوش می‌کشند رشد کنند و عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.»




مطالب مرتبط

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

«شجاع دل» در فجر اجرا می‌شود

«شجاع دل» در فجر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سیستان و بلوچستان، نمایش «شجاع دل» به عنوان نماینده استان در بخش خیابانی جشنواره چهل و دوم فجر امسال اجرا خواهد رفت. کارگردان این نمایش گفت: «این نمایش مردی را ...

|

مهشید کیخا برگزیده  رتبه سوم بازیگری زن جشنواره سی‌وسوم:

جشنواره‌های تئاتر فرصتی برای تبادل اطلاعات و آموزش است
مهشید کیخا برگزیده رتبه سوم بازیگری زن جشنواره سی‌وسوم:

جشنواره‌های تئاتر فرصتی برای تبادل اطلاعات و آموزش است

برگزیده بازیگری سوم زن سی و سومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان می گوید: « برای آنها که دور از مرکز هستند جشنواره های تئاتر فرصنی مناسب برای تبادل آموخته ها و اطلاعات نمایشی بین هنرمندان گروه های هنری است و آن را باید غنیمت شمرد.»

|

نظرات کاربران