در حال بارگذاری ...
به میزبانی سراوان

جدول اجراهای خیابانی جشنواره سیستان و بلوچستان منتشر شد

برنامه اجرای ۱۱ اثر راه‌یافته به بخش خیابانی سی‌‌وسومین جشنواره تئاتر استان سیستان و بلوچستان به میزبانی شهرستان سراوان، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، جدول اجراهای بخش خیابانی سی‌‌وسومین جشنواره تئاتر این استان به میزبانی شهرستان سراوان منتشر شد.

نمایش‌های خیابانی این جشنواره، روزهای شنبه و یکشنبه (13 و 14 آبان) در دبیرستان‌های توحید، تربیت و یعقوب و بوستان‌ها و پارک‌های خانواده، گواتام، شهرداری، بانوان، دانشجو، مادر و دانشگاه آزاد اجرا خواهند شد.  

بخش خیابانی جشنواره سیستان و بلوچستان، از ساعت 10 صبح فردا (شنبه 13 آبان) با اجرای نمایش «عتیقه» به کارگردانی حامد سراوانی از شهرستان زابل کار خود را آغاز خواهد کرد و در ادامه نمایش‌های «چند تا چند تا» به کارگردانی علی سلجوقیان و «سیلی آبدار» به کارگردانی سعید کیخا از زاهدان اجرا خواهند رفت.

در عصر این روز هم، «یک سطل آرزو» به کارگردانی سعید رضایی‌کیا از ایرانشهر، «سراب» به کارگردانی حکیم داد حسین بر از سراوان، «چرمیت شاه» به کارگردانی ارسلان محبی و «بدون شاهد» به کارگردانی عباس برازنده از زاهدان به همراه نمایش‌های «قلب‌هایی با پای برهنه» به کارگردانی مسلم گمشادزهی از بمپور، «جای تو خالی» به کارگردانی یونس بامری از زاهدان و «قهرمان» به کارگردانی سینا مرزبان اجرا خواهند شد. 

بخش خیابانی این جشنواره، روز دوم خود را با بازاجرای نمایش‌های «قهرمان»، «سراب» و «چرمیت شاه» آغاز خواهد کرد. در عصر این روز، نمایش «زندگی در 20 دقیقه» به کارگردانی سیدرضا حسینی از سراوان، اجرای اول خود را تجربه خواهد کرد و نمایش‌های «سیلی آبدار»، «جای تو خالی»، «عتیقه» و «بدون شاهد» هم اجرای دوم خود را پشت سر خواهند گذاشت.

 آیین پایانی بخش خیابانی سی‌وسومین جشنواره سیستان و بلوچستان، ساعت 18:30 روز دوشنبه 15 آبان در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و هنری سراوان برگزار خواهد شد. 




مطالب مرتبط

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

مهشید کیخا برگزیده  رتبه سوم بازیگری زن جشنواره سی‌وسوم:

جشنواره‌های تئاتر فرصتی برای تبادل اطلاعات و آموزش است
مهشید کیخا برگزیده رتبه سوم بازیگری زن جشنواره سی‌وسوم:

جشنواره‌های تئاتر فرصتی برای تبادل اطلاعات و آموزش است

برگزیده بازیگری سوم زن سی و سومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان می گوید: « برای آنها که دور از مرکز هستند جشنواره های تئاتر فرصنی مناسب برای تبادل آموخته ها و اطلاعات نمایشی بین هنرمندان گروه های هنری است و آن را باید غنیمت شمرد.»

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

نظرات کاربران