در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «مچ مدگ» چهار بهمن در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «مچ مدگ» نماینده استان در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۴ بهمن ماه به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، نمایش «مچ مدگ» روایتی از مبارزه ناعادلانه میان آفت ملخ و کشاورزان نخلستان‌های خرما سیستان و بلوچستان است که با قلم نصیر احمد ملازهی و نگاه صادق سهرابی به تصویر کشیده شده است.

این نمایش پس از کسب موفقیت در دو جشنواره تئاتر استانی و تئاتر منطقه‌ای کشور به عنوان یکی از آثار برگزیده این جشنواره‌ها به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت که طبق جدول زمان بندی اجرایهای جشنواره نماینده استان چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن ناظرزاده کرمانی شهر تهران طی دو سانس در ساعت‌های ۱۶ و ۳۰ دقیقه و  ۲۰ اجرا خواهد رفت.




مطالب مرتبط

مینا دلیری با «کله پیک های آرژانتینی» به تئاتر بازگشت

مینا دلیری با «کله پیک های آرژانتینی» به تئاتر بازگشت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، مینا دلیری بازیگر و کارگردان جوان سیستانی و بلوچستانی که مدتی به دلیل حضور در سریال سلمان فارسی از صحنه نمایش فاصله گرفته بود این هفته با اجرای نمایشنامه خوانی ...

|

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

گفت و گو با  کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

نظیر برهان زهی: سطح کارهای اجرا شده در جشنواره‌ها باید ارتقا پیدا کند
گفت و گو با کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

نظیر برهان زهی: سطح کارهای اجرا شده در جشنواره‌ها باید ارتقا پیدا کند

نظیر برهان زهی کارگردان حاضر در بخش صحنه سی و سومین جشنواره تئاتر استان می گوید: جشنواره سی و سوم شلوغ تر از سال های گذشته برگزار شد اما در حد انتظار ها نبود و برای بهتر شدن هنور جای کار دارد.

|

نظرات کاربران