در حال بارگذاری ...
در پی عروج رضا یونس‌فرد

هنرمندان سیستان و بلوچستان با جامعه هنری استان مرکزی همدردی کردند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان، با ارسال پیامی، ضایعه درگذشت رضا یونس‌فرد و دختر هنرمندش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، در پی عروج رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی، احمد گل بیگی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان، با ارسال پیامی، ضمن تسلیت این ضایعه، به نمایندگی از هنرمندان سیستان و بلوچستان با خانواده آن مرحوم و جامعه هنری، ابراز همدردی کرد.

در متن این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون
عروج هنرمند فرهیخته و ارجمند هنر نمایش و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی زنده نام رضا یونس‌فرد و دختر هنرمندش باران یونس‌فرد را به خانواده محترم ایشان و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی تسلیت عرض می نمایم، بی تردید حضور ارزنده این هنر آفرین بر صحنه مقدس نمایش همواره مایه الوهیت درونی و تزکیه نفس ایشان بوده که غفران الهی را به همراه خواهد داشت.
به نمایندگی از هنرمندان استان سیستان و بلوچستان این ضایعه را به خانواده یونس‌فرد و جامعه هنری استان مرکزی تسلیت عرض می‌کنیم.»

رضا یونس‌فرد، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی بر اثر سانحه ای همراه دختر هنرمندش، باران یونس‌فرد دار فانی را وداع گفت.

تحریریه درگاه تئاتر سیستان و بلوچستان نیز ضایعه درگذشت رئیس انجمن و مسئول درگاه تئاتر استان مرکزی را به جامعه هنری تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارد.




مطالب مرتبط

رئیس موسسه هنرهای نمایشی استان:

احمد گل بیگی: جشنواره سی‌وسوم شاهد ظهور بازیگران توانمند و خلاق بود
رئیس موسسه هنرهای نمایشی استان:

احمد گل بیگی: جشنواره سی‌وسوم شاهد ظهور بازیگران توانمند و خلاق بود

رییس موسسه هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان گفت: «در سی‌وسومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان شاهد هنر نمایی بازیگران توانمند و جوان بودیم که خبر از آینده روشن در حوزه تئاتر استان می‌داد.»

|

احمد گل بیگی مطرح کرد:

استقبال از جشنواره در سراوان بی‌نظیر است
احمد گل بیگی مطرح کرد:

استقبال از جشنواره در سراوان بی‌نظیر است

احمد گل بیگی رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال تماشاگران از جشنواره تئاتر خیابانی گفت: این استقبال نشان داد شهرستان‌های مرزی استان نیز با وجود کمبود‌های فراوان سخت افزاری می‌توانند میزبان خوبی برای هنرمندان تئاتر در جشنواره‌های مختلف باشند.

|

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

نمایش «یادنامه» با محوریت گرامی‌داشت هنرمندان فقید سیستان و بلوچستان، شنبه و یکشنبه (26 و 27 اسفند) در زاهدان اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران