در حال بارگذاری ...
مرتضی مودی خبر داد:

«تمام که نمی‌شود ولی تمام» به پایان تمرین‌هایش رسید

مرتضی مودی، کارگردان نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام»، از سه ماه تمرین فشرده و پر چالش برای اجرای عمومی این اثر گفت و تاکید کرد او چون خود را در برابر مخاطبان مسئول می‌داند، هر سختی را برای بهبود کیفیت کارش به جان می‌خرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، تمرین‌های آماده‌سازی نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام» برای برای اجرای عمومی، به روز پایانی خود رسید.

مرتضی مودی، کارگردان نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام»، در این‌باره توضیح داد: «نویسنده این نمایشنامه، اکبر صادقی از نویسندگان شهرستان بیله سوار استان اردبیل است که به واسطه هنر تئاتر، سالها سعادت آشنایی و رفاقت با او را دارم و اکنون یکی از متن‌های او را برای اجرا در جشنواره استانی انتخاب کرده‌ایم.»

او افزود: «تمام که نمی‌شود ولی تمام»، روایتی از یک آسیب اجتماعی است که در دنیای ذهن یک دختر رقم می‌خورد و اتفاق‌های این حادثه، نمایش را تا نقطه پایانی به پیش می‌برد.»

این کارگردان درباره چالش‌هایش در مسیر تمرین این نمایش گفت: «اما مراحل رسیدن به این مرحله از تمرین‌ها، چندان هم بی‌دغدغه نبود و در طول سه ماه تمرین نمایش، بارها ناگزیر به تغییر بازیگر شدیم، چراکه برای من، کیفیت اثر اهمیت دارد و معتقدم ما در برابر مخاطب مسئول هستیم.»

مودی ادامه داد: «در این نمایش، سوسن بخشی، پوریا جلالوند و مرتضی مودی به ایفای نقش می‌پردازند و صادق میر به عنوان دستیار کارگردان گروه را همراهی می‌کند. همچنین امید روحی تهیه‌کننده این نمایش است.»

کارگردان نمایش «تمام که نمی شود ولی تمام» در پایان گفت: «امیدوارم تئاتر استان در آینده‌ای نه چندان دور، به روزهای پرفروغ خود بازگردد و بتوانیم حرفهای‌مان را بی‌واسطه در صحنه با مخاطب در میان بگذاریم.»




مطالب مرتبط

مینا دلیری با «کله پیک های آرژانتینی» به تئاتر بازگشت

مینا دلیری با «کله پیک های آرژانتینی» به تئاتر بازگشت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، مینا دلیری بازیگر و کارگردان جوان سیستانی و بلوچستانی که مدتی به دلیل حضور در سریال سلمان فارسی از صحنه نمایش فاصله گرفته بود این هفته با اجرای نمایشنامه خوانی ...

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

«شجاع دل» در فجر اجرا می‌شود

«شجاع دل» در فجر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سیستان و بلوچستان، نمایش «شجاع دل» به عنوان نماینده استان در بخش خیابانی جشنواره چهل و دوم فجر امسال اجرا خواهد رفت. کارگردان این نمایش گفت: «این نمایش مردی را ...

|

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

نظرات کاربران