در حال بارگذاری ...

کاندیداهای هیئت امنا انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان معرفی شدند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:سرانجام ‍‍بس از بررسی مدارک متقاضی حضور در هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان هفت کاندید نهایی برای رای گیری معرفی شدند.

عبدالسلام بلوچ زاده در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان افزود پس از اعلام فراخوان برگزاری این مجمع هنرمندانی از سراسر استان برای عضویت در ان اعلام کاندیداتوری کردند که پس از بررسی مدارک هنری مورد نظر، افرادی که شرایط مناسب را داشتند معرفی شدند.

او افزود: «بر اساس نظر کارشناسان این حوزه پس از یکماه بررسی مدارک افراد متقاضی در نهایت سید ابوالفضل هاشمی، احمد گل بیگی، علی سلمان نژاد، نظیر برهان زهی، نصیر برهان زهی، رضا جنابادی و روح الله کیخا شهری هفت کاندیدا نهایی معرفی شده برای مجمع استان هستند.

بلوچ زاده گفت: «هیئت امنای جدید موسسه هنرهای نمایشی استان ۲۵ تیر ماه با رای هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی استان که لیست فعالیت‌های اخیر خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه داده بودند معرفی خواهد شد.»

او در پایان افزود: «کاندیدا‌های معرفی شده علاوه بر تکمیل مدارک مورد نیاز تنها تا ۲۰ تیر ماه فرصت دارند تا برنامه‌های انتخاباتی خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام کنند.»




مطالب مرتبط

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

احمد گل بیگی مطرح کرد:

استقبال از جشنواره در سراوان بی‌نظیر است
احمد گل بیگی مطرح کرد:

استقبال از جشنواره در سراوان بی‌نظیر است

احمد گل بیگی رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال تماشاگران از جشنواره تئاتر خیابانی گفت: این استقبال نشان داد شهرستان‌های مرزی استان نیز با وجود کمبود‌های فراوان سخت افزاری می‌توانند میزبان خوبی برای هنرمندان تئاتر در جشنواره‌های مختلف باشند.

|

نظرات کاربران