در حال بارگذاری ...
معصومه شیخ‌ویسی، بازیگر نمایش «حبیب»:

پاسخگوی اشتیاق مردم زاهدان برای تماشای تئاتر باشیم

معصومه شیخ‌ویسی، بازیگر نمایش «حبیب» با اشاره به استقبال تماشاگران زاهدانی از این اثر، خواستار آن شد تا هنرمندان و مدیران فرهنگی، جریان اجراهای عمومی در این شهر را تداوم بخشند و بدین ترتیب پاسخگوی اشتیاق مردم به هنر تئاتر باشند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، نمایش «حبیب» به کارگردانی رضا خدادادبیکی که از 16 اردیبهشت در پلاتو نخل و آفتاب تئاتر شهر زاهدان روی صحنه رفته بود، پس از 25 اجرا به کار خود پایان داد. 

معصومه شیخ‌ویسی، بازیگر نمایش «حبیب»، در حاشیه آخرین اجرای این اثر گفت: «این نمایش در 25 شب اجرا، همیشه در سالن پر از تماشاگر به صحنه رفت که نشان می‌دهد مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه شهر زاهدان با تئاتر رابطه جدیدی را آغاز کرده‌اند و به حرمت این استقبال، به هر قیمت و هر زحمتی، هنرهای نمایشی استان را باید زنده نگاه داشت.»

او ادامه داد: «این یعنی با وجود مشکلات فراوان معیشتی و شرایط سختی زندگی این روزها، باز هم همشهریان از اجرای تئاتر و به خصوص آثار کمدی استقبال می‌کنند و نمایش را به عنوان یکی از تفریحات سالم زندگی خود تعریف کرده‌اند.»

این بازیگر افزود: «به همین دلیل، همه هنرمندان در کنار حمایت همه جانبه مسئولین به خصوص متولیان حوزه فرهنگ و هنر، باید دست به‌دست هم بدهند و برای رضایت شهروندان، تئاتر را زنده نگاه دارند.»

شیخ‌ویسی در پایان خبر داد: «پس از روزهای تعطیل 14 و 15 خرداد، نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» در همین سالن به صحنه خواهد رفت. این اقدامی بسیار شایسته است، چرا که سالن نمایش بدون اجرا نمی‌ماند و پس از آن هم باید بلافاصله نمایش دیگری برای تماشای مردم آماده و اجرا شود.»

                                             




مطالب مرتبط

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

«شجاع دل» در فجر اجرا می‌شود

«شجاع دل» در فجر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سیستان و بلوچستان، نمایش «شجاع دل» به عنوان نماینده استان در بخش خیابانی جشنواره چهل و دوم فجر امسال اجرا خواهد رفت. کارگردان این نمایش گفت: «این نمایش مردی را ...

|

مینا دلیری با «کله پیک های آرژانتینی» به تئاتر بازگشت

مینا دلیری با «کله پیک های آرژانتینی» به تئاتر بازگشت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، مینا دلیری بازیگر و کارگردان جوان سیستانی و بلوچستانی که مدتی به دلیل حضور در سریال سلمان فارسی از صحنه نمایش فاصله گرفته بود این هفته با اجرای نمایشنامه خوانی ...

|

نظرات کاربران