در حال بارگذاری ...

انتشار فراخوان انتخابات مجمع عمومی و هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان

هیئت موسس انجمن هنرهای نمایشی استان سیستان و بلوچستان، فراخوان انتخابات مجمع عمومی و اعضا هیئت مدیره این انجمن را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، فراخوان انتخابات مجمع عمومی و اعضا هیئت مدیره مرکز هنرهای نمایشی استان منتشر شد.

در این فراخوان برای متقاضیان مجمع عمومی و اعضا هیئت مدیره، شرایطی در 9 بند تعیین شده است که بر اساس این شرایط اعلامی، متقاضی باید دارای تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حسن شهرت باشد. نداشتن سوء پیشینه کیفری، شرط دیگر است و فرد باید به اجرای مقررات اساسنامه و مصوبات قانونی ارکان انجمن نیز متعهد شود.

همچنین در این فراخوان، دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبط یا عضویت در هسته مرکزی یکی از گروه‌های نمایشی ثبت شده، سابقه حضور در سه اجرای نمایش طی پنج سال گذشته با ارائه اصل مجوز با قید نام هنرمند در آن، دارا بودن حداقل 3 اثر پژوهشی یا مقاله علمی پژوهشی یا علمی ترویجی مرتبط با حوزه نمایش نیز از جمله شرایط شرکت در مجمع بیان شده است.

مدیر مسئولان آموزشگاه‌های آزاد هنری با ارائه مدرک آموزشی هنرجو و شرکت در جشنواره‌های تئاتر، پیشکسوت صاحب‌نظر در حوزه نمایش به تایید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سابقه تدریس در انجمن هنرهای نمایشی استان یا یکی از آموزشگاه‌های آزاد در زمینه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی هم از جمله شرایطی است که در این فراخوان اعلام شده است.

علاقه‌مندان به ثبت نام در این مجمع باید حداکثر تا 25 اردیبهشت 1402 با احراز یکی از مدارک شناسایی به همراه رزومه هنری و ارائه مستندات فعالیت به معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه یا مدارک خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09153434109 ارسال کنند.

گفتنی است بر اساس این فراخوان پس از اتمام بررسی مدارک و مستندات ارائه شده متقاضیان، زمان برگزاری مجمع اعلام خواهد شد.




مطالب مرتبط

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

نظرات کاربران