در حال بارگذاری ...
از 16 اردیبهشت:

نمایش «حبیب» در زاهدان به روی صحنه رفت

نمایش «حبیب» که محصول مشترک دو انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان و انجمن نمایش طنز استان است از ۱۶ اردیبهشت در تئاتر شهر زاهدان به روی صحنه رفت.

نمایش «حبیب» که محصول مشترک دو انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان و انجمن نمایش طنز استان است از 16 اردیبهشت در تئاتر شهر زاهدان به روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر از زاهدان کارگردان نمایش «حبیب» در حاشیه اجرای عمومی این نمایش گفت: «حبیب» یک راننده تاکسی شهری است که برای بهره بردن از تسهیلات فوری تاکسیرانی با مشورت رئیس سندیکا به مدت کوتاهی عازم جبهه های نبرد می شود و اتفاق هایی در این مسیر برای او رخ می دهد که این اتفاقات نمایش را پیش می برد.

رضا خداداد بیکی افزود: در این نمایش کمدی علیرضا سلمان نژاد، بهرام طاهری و سید حسین بابا حسینی در کنار مرتضی نوروزی، ندا پیری، معصومه شیخ ویسی، امیر علی امیدی، مهدی رحیمی، محمدرضا سارانی به ایفای نقش پرداختند و علاوه بر آنها نازنین زهرا خمری و سوگند میری دو هنرمند خردسال نیز در نمایش حبیب نقش آفرینی کردند کوروش رافت نیز موسیقی این نمایش را نواخت.

وی بیان کرد: « حبیب » از 16 اردیبهشت ماه در پلاتو نخل و آفتاب مجتمع تئاتر شهر زاهدان به روی صحنه رفته و طبق برنامه ریزی های اولیه تا 13 خرداد ماه سال جاری راس ساعت 19 در این مکان اجرا خواهد رفت و علاقمندان به تماشا نمایش می تواند در این ساعت به پلاتو نخل و آفتاب مجتمع فرهنگی و هنری تئاتر شهر زاهدان واقع در انتهای خیابان دانشجو 34 یا خیابان برفی 19 مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

«شجاع دل» در فجر اجرا می‌شود

«شجاع دل» در فجر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سیستان و بلوچستان، نمایش «شجاع دل» به عنوان نماینده استان در بخش خیابانی جشنواره چهل و دوم فجر امسال اجرا خواهد رفت. کارگردان این نمایش گفت: «این نمایش مردی را ...

|

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

مینا دلیری با «کله پیک های آرژانتینی» به تئاتر بازگشت

مینا دلیری با «کله پیک های آرژانتینی» به تئاتر بازگشت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، مینا دلیری بازیگر و کارگردان جوان سیستانی و بلوچستانی که مدتی به دلیل حضور در سریال سلمان فارسی از صحنه نمایش فاصله گرفته بود این هفته با اجرای نمایشنامه خوانی ...

|

نظرات کاربران