در حال بارگذاری ...
علی جامی خبر داد:

نمایش « قصه فیلی که پشتک میزند» در زاهدان روی صحنه رفت

علی جامی گفت: نمایش « قصه فیلی که پشتک میزند» در زاهدان برای تماشای عموم مردم به اجرا رفت.

کارگردان نمایش « قصه فیلی که پشتک میزند» گفت: نمایش « قصه فیلی که پشتک میزند» در زاهدان برای تماشای عموم مردم به اجرا رفت.

علی جامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان افزود: متن این نمایش از نوشته های امید نیاز است که پیش از رسیدن به مرحله بازخوانی و شروع تمرین توسط علی جامی بازنویسی و سپس انتخاب بازیگر شد.

وی بیان کرد: در این نمایش حسین قاسمی و گلناز سنچولی به همراه علی جامی در کنار رضا خداداد بیکی هنرمند پیشکسوت تئاتر استان به ایفای نقش پرداخته اند.

جامی افزود: « قصه فیلی که پشتک میزند» روایت فردی است که در کودکی او پدر و مادرش به دلیل فقر برای درمان بیماری اش عاجز ماندند و در نهایت به علت شدت بیماری دچار ناشنوایی شد و در بزرگسالی برای تلافی پدر و مادرش را اذیت می کند و در این میان اقدام به آزار یک دستفروش ملبس به لباس فیل می‌کند که این اقدام او نمایش را پیش می‌برد.

وی یادآور شد: نمایش « قصه فیلی که پشتک میزند» از ۱۷ فروردین ماه جاری  طی 5 شب در پلاتو نخل و آفتاب فرهنگسرای جوان زاهدان واقع در خیابان شهید برفی این شهرستان به روی صحنه رفت.

 




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

نمایش «یادنامه» با محوریت گرامی‌داشت هنرمندان فقید سیستان و بلوچستان، شنبه و یکشنبه (26 و 27 اسفند) در زاهدان اجرا می‌شود.

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

نظرات کاربران