در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

سال آموزش و کار حرفه‌ای تئاتر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، امسال را سال آموزش حرفه‌ای و کار حرفه‌ای تئاتر در این استان نام‌گذاری کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، علی سرگزی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی منتشر کرد.

پیام سرگزی به شرح زیر است:

«هفتم فروردین، روز ملی هنرهای نمایشی  و روز جهانی تئاتر، غنیمت فرصتی است برای قدردانی از پدید آورندگانی خلاق، که در عرصه‌های مختلف تئاتر از جمله فجر و سایر جشنواره‌ها افتخار آفریدند. هنر نمایش در سیستان و بلوچستان دارای  قدمت و عظمتی با افتخار است که همه ساله پرچم آن در اکثر جشنواره‌های تئاتر ملی و بین‌المللی در اهتزاز است.

اینجانب این روز ملی را به مردم و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی تبریک گفته، امید آن دارم هنرمندان هنر ششم همچنان با اجراهای فاخر بیش از پیش اهتمام ورزند.

از این رو پس از جلسات متعدد و مشترک با انجمن هنرمای نمایشی استان در راستای بهبود و تقویت تئاتر سیستان و بلوچستان، امسال را سال هنر، سال آموزش حرفه‌ای و کار حرفه‌ای نام‌گذاری کرده و برنامه‌‌های تئاتری 1402 در راستای این نام‌گذاری تدوین خواهد شد. لذا در تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. باشد که زیر پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی بتوانیم خدمتگزار مردم شریف این خاک مقدس باشیم.»




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

نمایش «یادنامه» با محوریت گرامی‌داشت هنرمندان فقید سیستان و بلوچستان، شنبه و یکشنبه (26 و 27 اسفند) در زاهدان اجرا می‌شود.

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

نظرات کاربران