در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

نمایش چهره واقعی سیستان و بلوچستان در بخش بین المللی جشنواره تئاتر فجر

رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان گفت: هنرمندان تئاتر سیستان و بلوچستان برای اولین بار در تاریخ تئاتر با حضور در بخش بین المل جشنواره بین المللی تئاتر فجر چهره واقعی و فرهنگ مردم این استان را به نمایش گذاشتند.

مجتبی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان افزود: تئاتر یک ضرورت اجتماعی در جوامع مختلف به شمار می رود و همواره به عنوان یک ضرورت باقی خواهد ماند و نمی توان منکر این واقعیت جهانی شد و در ادوار مختلف هستی همگان به تاثیر شگرف این هنر در اجتماع اذعان داشته‌اند.

وی بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ هنرهای نمایشی استان یک نمایش از سیستان و بلوچستان با بازی طیبه خلیقی و وحید فرهادی به عنوان نماینده ایران در بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر طی دو شب در تالار استاد سمندریان به مدت دو شب به ریو صحنه رفت.

رضایی افزود: دو شب اجرای این نمایش پایان کار نمایند هاستان نبود و در پایان بر اساس رای و نظر داوران بخش بین الملل این جشنواره صبا افشار نوازنده دف نمایش ابرهای بی باران در کنار هنرمندانی از کشورهای برزیل، روسیه، بحرین و عراق به عنوان کاندیدای جایزه برتر بخش موسیقی معرفی شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: در بخش تئاتر خیابانی جشنواره امسال نیز استان با نمایش پلاسما یک کاندید داشت که در نهایت سعید بادینی، ساغر کیخا و مرتضی مودی بازیگران جوان استان هم در این بخش موفق به کسب مقام شدند.

 




مطالب مرتبط

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است
از روایت‌های زارا تا کله پیک‌های آرژانتینی:

زندگی در تئاتر جاری است

کارگردان نمایش "روایت‌هایی از زارا" که این روزها با نمایشنامه خوانی "کله پیک های آرژانتینی" به روی صحنه بازگشته می گوید: «پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی بعد از مدتی استراحت به تمرین نمایشنامه خوانی و اجرای عموم "کله پیک ها یآؤژانتینی پرداختیم که این یعنی زندگی در تئاتر ...

|

نظرات کاربران