در حال بارگذاری ...
اجرای نمایش

«بالاتر از سیاهی» در زاهدان

نمایش بالاتر از سیاهی در زاهدان به روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان ؛ محدثه مهرپویان، کارگردان این نمایش در حاشیه اجرای آن گفت: بالاتر از سیاهی روایت فردی سوخت بر است که در یک روز به طور اتفاقی همسرش را نیز با خود همراه کرده که در تعقیب و گریز ماموران خودرو آنها آتش گرفته و همسر وی فوت می‌کند و این فرد پس از مدتی در راستای انتقام آن اتفاق برای ترور شهید شوشتری به استان باز می‌گردد که اتفاقات این انتقام نمایش را به پیش می‌برد.

مهرپویان افزود: «بالاتر از سیاهی» از نوشته‌های مرضیه نارویی است که با هنرمندی علی میر، محدثه مهرپویان، علی پاسبان، علی سلجوقیان، مهدی نیکخواه نوری و فاطمه میر یکی از نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر استانی بسیج در استان معرفی شد و به عنوان نماینده استان به جشنواره تئاتر منطقه‌ای بسیج اعزام می‌شود.

وی بیان کرد: این در نمایش از ۱۰ آذر ماه جاری در پلاتو حوزه هنری زاهدان به روی صحنه رفته و طبق برنامه اعلام شده اولیه تا ۱۴ آذر ماه هر شب دو سانس اجرا خواهد داشت اما احتمال می‌رود این مدت تمدید شود.

مهرپویان گفت: تئاتر تنها برای هنرمندان نیست و شهروندان هر شهر نیز جز خانواده تئاتر آن شهر به شمار میروند چرا که اجرای نمایش بدون حضور تماشاچی رنگ و بویی ندارد و امیدوارم شهروندان با حضور در سالن‌های نمایش هنرمندان را برای تولید نمایش‌های بهتر یاری کنند و دلگرمی برای آن‌ها باشند.




مطالب مرتبط

احمد گل بیگی مطرح کرد:

استقبال از جشنواره در سراوان بی‌نظیر است
احمد گل بیگی مطرح کرد:

استقبال از جشنواره در سراوان بی‌نظیر است

احمد گل بیگی رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال تماشاگران از جشنواره تئاتر خیابانی گفت: این استقبال نشان داد شهرستان‌های مرزی استان نیز با وجود کمبود‌های فراوان سخت افزاری می‌توانند میزبان خوبی برای هنرمندان تئاتر در جشنواره‌های مختلف باشند.

|

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

نمایش «یادنامه» با محوریت گرامی‌داشت هنرمندان فقید سیستان و بلوچستان، شنبه و یکشنبه (26 و 27 اسفند) در زاهدان اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران