در حال بارگذاری ...
مجتبی رضایی خبرداد:

شروع تمرین‌های گروه‌های نمایشی راه یافته به فجر

رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های نمایشی راه یافته استان به چهلمین جشنواره تئاتر فجر تمرین های ویژه خود را شروع کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های نمایشی راه یافته استان به چهلمین جشنواره تئاتر فجر تمرین های ویژه خود را شروع کردند.

مجتبی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر در زاهدان افزود: پس از برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان نمایش "گاو مرد" به کارگردانی سعید کیخائی تنها و نمایش "کوتوله ها" به کارگردانی حسین گوهری نمایش های راه یافته استان به چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

وی بیان کرد: بنا به نظر داوران جشنواره تئاتر استانی این دو نمایش نیاز به اصلاحاتی داشتند که منوط به برطرف کردن برخی موارد و انجام اصلاحات به جشنواره تئاتر فجر معرفی می شوند لذا به همین منظور تمرین های ویژه خود را برای انجام اصلاحات مطرح شده آغاز کردند.

رضایی افزود: این گروه‌ها زیر نظر برخی از اساتید و پیشکسوتان تئاتر استان در حال گذراندن و تمرین‌های خود هستند و با همفکری آنها تغییرات مورد نیاز را در نمایش های خود اعمال می‌کند که این نشان دهنده تعامل و همراهی پیشکسوتان و هنرمندان جوان در مسیر توسعه تئاتر استان است.




مطالب مرتبط

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

ستاره بولاقی: عرصه تئاتر برای بانوان هنرمند هموار شده است

برگزیده رتبه سوم زن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان می‌گوید: در گذشته بانوان هنرمند برای رسیدن به صحنه تئاتر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما امروز راه و عرصه برای درخشش آن‌ها در صحنه نمایش هموار شده است.

|

مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است
مرتضی مودی بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی»:

شور و شوق مردم در سالن‌های تئاتر بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایشنامه‌خوانی «کله پیک‌های آرژانتینی» می‌گوید: «از جشنواره تئاتر سودای عشق در مشهد تا اجرای نمایشنامه خوانی «کله پیک‌های ...

|

نظرات کاربران