در حال بارگذاری ...
با رای هیئت انتخاب آثار اعلام شد

آثار راه‌یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان مشخص شدند

پس از یک هفته بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان سیستان و بلوچستان، آثار راه‌یافته به سی و دومین دوره این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، جمال ناصر بلیده، سلمان فارسی صالح‌زهی و رضا جناآبادی به‌عنوان هیئت انتخاب آثار، ۱۲ نمایش از زاهدان، یک نمایش از زابل، یک نمایش از زهک و سه نمایش از شهرستان کنارک را مورد بازبینی قراردادند و در نهایت، هشت نمایش به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

نمایش‌های زندگی «سگ‌مرده» به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی مودی، «گاو مرد» به نویسندگی منصور فارسی و کارگردانی سعید کیخا، «نورولوژیست» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی و نمایش «مردمان مرد» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی از جمله نمایش‌های راه‌یافته به این جشنواره هستند.

همچنین نمایش «کوتوله‌ها» به نویسندگی حسین ناظمیان‌پور و کارگردانی حسین گوهری، «من روناک هستم» به نویسندگی اعظم آقایی و کارگردانی معین زنده‌دل به همراه نمایش «گل زخم» به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی سحر کیخا جوان و نمایش «غروب فروغ» به نویسندگی سعید بادینی و کارگردانی حامد سراوانی دیگر نمایش‌های جشنواره تئاتر استانی خواهند بود.

سی و دومین جشنواره تئاتر جشنواره استان سیستان و بلوچستان، از ۲۸ لغایت ۳۰ آبان در مجتمع تئاتر شهر زاهدان برگزار خواهد شد و در پایان آن ، دو نمایش برتر استان به دبیرخانه تئاتر فجر کشور معرفی می‌شوند.




نظرات کاربران