در حال بارگذاری ...
به یاد استاد عبدالواحد برهانی:

دهمین جشنواره داخلی تئاتر ایرانشهر برگزار می‌شود

دهمین جشنواره داخلی تئاتر ایرانشهر با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و آسیب های اجتماعی و موضوع آزاد در اسفندماه ۱۴۰۰ در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سیستان و بلوچستان، دهمین جشنواره داخلی تئاتر ایرانشهر در راستای اهداف عمومی جامعه و اجراهای صحنه ایی برای مخاطبان ایرانشهری برگزار می‌شود.

مهلت ارسال متون نمایشی پنجم بهمن ماه و بازبینی آثار ۲۵ بهمن است  و برگزاری جشنواره در اوایل اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد بخش رقابتی این جشنواره مختص گروه‌های تئاتری شهرستان ایرانشهر است و شهرستان‌های استان به عنوان مهمان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
جشنواره داخلی تئاتر ایرانشهر در نه دوره در شهرستان ایرانشهر برگزار شده است اما به علت بیماری کرونا تعطیل شده بود و با توجه به نیاز شهرستان به کارهای فرهنگی و هنری امسال برگزار می شود.

 




مطالب مرتبط

گفت و گو با  کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

نظیر برهان زهی: سطح کارهای اجرا شده در جشنواره‌ها باید ارتقا پیدا کند
گفت و گو با کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

نظیر برهان زهی: سطح کارهای اجرا شده در جشنواره‌ها باید ارتقا پیدا کند

نظیر برهان زهی کارگردان حاضر در بخش صحنه سی و سومین جشنواره تئاتر استان می گوید: جشنواره سی و سوم شلوغ تر از سال های گذشته برگزار شد اما در حد انتظار ها نبود و برای بهتر شدن هنور جای کار دارد.

|

گفت و گو با بازیگر برگزیده بخش خیابانی جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

فاطمه ارباب نو: بانوان هنرمند استان را  باور داشته باشید
گفت و گو با بازیگر برگزیده بخش خیابانی جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

فاطمه ارباب نو: بانوان هنرمند استان را باور داشته باشید

فاطمه ارباب نو بازیگر برگزیده رتبه سوم در جشنواره تئاتر خیابانی سیستان و بلوچستان بر این باور است که بانوان هنرمند استان از توانایی‌های خوبی برخوردار هستند و باید توانایی آنها را باور داشت.

|

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

اجرای نمایش «یادنامه» در زاهدان

نمایش «یادنامه» با محوریت گرامی‌داشت هنرمندان فقید سیستان و بلوچستان، شنبه و یکشنبه (26 و 27 اسفند) در زاهدان اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران