در حال بارگذاری ...

ریحانه روشن افشار به جشنواره بین‌المللی قصه گویی تهران راه یافت

پس از راهیابی سه نفر از هنرجویان شرکت کننده در کلاس‌ها دوره های آموزشی کودک و نوجوان ، در زمینه های قصه گویی، بازیگری و نویسندگی انجمن هنرهای نمایشی استان سیستان و بلوچستان به جشنواره " قصه گویی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان " بود.

به گزارش تئاتر سیستان و بلوچستان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان سیستان و بلوچستان  مجتبی رضایی اقدام به تأسیس واحد کودک و نوجوان در انجمن هنرهای نمایشی زاهدان کرد و مسئول و سرپرستی این واحد را به  حمیدرضا کمیلی خواه  سپردند.

بعد از انتخاب مسئول تئاتر کودک و نوجوان ، در تابستان امسال دوره های آموزشی کودک و نوجوان ، در زمینه های قصه گویی، بازیگری و نویسندگی، در تئاترشهر برگزار شد و حدود پنجاه نفر در این کلاسها شرکت کردند که ماحصل آن راهیابی سه نفر از هنرجویان این دوره از کلاسها به جشنواره " قصه گویی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان " بود.

امین میرشکار  با قصه  "  مارگیر و اژدها اثر مولانا " و شهدخت عودی اول با قصه  " نمکی اثر معصومه مسلمان  " و ریحانه روشن افشار با  " روباه دم بریده اثر اسدالله شعبانی "  به این جشنواره راه یافتند و ریحانه روشن افشار  با کسب رتبه سوم در این جشنواره  موفق شد  به " جشنواره بین‌المللی قصه گویی تهران " راه پیدا کند.




نظرات کاربران