در حال بارگذاری ...
جشن روز تئاتر سیستان و بلوچستان همراه با افتتاح تئاتر شهر زاهدان

جشن روز تئاتر سیستان و بلوچستان همراه با افتتاح تئاتر شهر زاهدان برگزار شد

جشن روز تئاتر سیستان و بلوچستان همراه با افتتاح تئاتر شهر زاهدان پنجشنبه ۴خرداد در محل فرهنگسرای جوان پس از افتتاح تئاتر شهر زاهدان همراه با جمعی از هنرمندان، مسئولین و علاقه مندان به تئاتر استان برنامه بزرگداشت روز تئاتر  برگزار گردید. 

جشن روز تئاتر سیستان و بلوچستان همراه با افتتاح تئاتر شهر زاهدان
پنجشنبه 4خرداد در محل فرهنگسرای جوان پس از افتتاح تئاتر شهر زاهدان همراه با جمعی از هنرمندان، مسئولین و علاقه مندان به تئاتر استان برنامه بزرگداشت روز تئاتر  برگزار گردید. 
حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن خیرمقدم به حضار از  طرح اجرای عمومی نمایش در استان که  از آذر ماه تا اسفند سال 95با اجرای بیش از 15نمایش در سطح استان برگزار شده بود گفت. ایشان تأکید داشت که از این طرح به طور جدی حمایت خواهد کرد در نتیجه گروه های نمایشی باید آن را ادامه دهند.  
دیگر سخنران این برنامه مهمان ویژه آقای اتابک نادری معاون مرکز هنر های نمایشی کشور بود. آقای نادری خانواده تئاتر استان را به اجرای عموم نمایش تشویق کرد و افزود نمایشی درجه یک هست که تعداد تماشاگر بیشتری را به سالن تئاتر بکشاند نه اینکه در جشنواره ایی شرکت کرده و جایزه بگیرد.
درادامه از دو نفر پیشکسوت تئاتر استان آقایان علی اصغر انصافجو و محمدرضا هدایتی تجلیل شد و همچنین از فعالان تئاتر استان در سال 95 آقایان (مجتبی رضایی، رامین رخ فروز، ذکریا ملازئی، صادق سهرابی، حکیم داد حسین بر، امید میر و خانم سمیه شه بخش ) با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر شد. در ادامه از هنرمندان و مسئولینی که در طرح اجرای عمومی کمک کرده بودند تقدیر شد، شهردار منطقه 1 خانم راشکی، شهردار منطقه 2 آقای براهویی، شهردار منطقه 5 آقای هاشمزهی،  آقای شه بخش نائب رئیس شورای زاهدان، آقای کردستانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، آقای مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آقای حسن خمری دبیر طرح، آقای علی رضا سلمان نژاد رئیس انجمن نمایش استان، آقای فرهاد ملک جمشیدی و آقای مهدی تقی زاده. 
در جشن روز تئاتر زاهدان نمایش های فضای باز ؛ (غم نامه رستم و سهراب به کارگردانی روح الله کیخا شهری، برجک 31 به کارگردانی سعید بادینی و پرفورمنس" راه ممکن " به کارگردانی مهدی تقی زاده) برای دوستداران تئاتر اجرا شد.




نظرات کاربران