در حال بارگذاری ...

همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر استان سیستان وبلوچستان برگزارشد

باحضورمدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ومعاونت سیاسی اجتماعی استاندار و جمع کثیری از هنرمندان ودوستداران هنر همایش تجلیل از پیشکسوتان وفعالین تئاتر استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.

به گزارش سیستان و بلوچستان، پنج شنبه شب 27 اردیبهشت ماه  همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با حضورمدیرکل محترم فرهنگ وارشاد اسلامی، معاونت سیاسی اجتماعی استاندار، جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر، روسا ومدیران سایر دستگاه‌های دولتی ، پیشکسوتان و فعالین تئاتر ودوستداران هنر در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه دو زاهدان، همایش تجلیل از پیشکسوتان، فعالین و یاوران تئاتر استان و اختتامیه فستیوال نمایش‌های خیابانی باشکوهی خاص برگزار شد.

دراین مراسم، مسکرانی مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و مرعشی معاونت محترم سیاسی اجتماعی حضور داشتند.

مسگرانی با اشاره به  اهمیت هنر و به ویژه تاثیر نمایش برجامعه  گفت:  توجه به نمایش‌های خیابانی اهمیت دارد چراکه به سراغ مردم رفته وخیلی از مسائل ومعظلات را به راحتی نشان داده و باعث آگاهی جامعه می‌شود .

دراین مراسم از7 نفرپیشکسوت، 8 نفر فعال و 3 نفر مدیر ارشاد اسلامی موفق در زمینه تئاتر تقدیر شد. همچنین از گروه‌های منتخب فستیوال با اهداء لوح تقدیر و وجه نقد از سه میلیون تومان تا یک ملیون تومان تجلیل شد.

در این مراسم با برنامه ریزی انجمن نمایش استان، خطبه عقد دونفر از هنرمندان تئاتر خوانده شد و از بهترین بخش‌های این مراسم بود.




نظرات کاربران